Aniek in Arizona!

Update

Waar moet ik beginnen, ik ben erachter gekomen dat ik eigenlijk soms veel te druk ben om elke keer een blog bij te houden. Maar dit is eigenlijk alleen maar positief. In m’n laatste blog schreef ik over mijn mooie winterbreak trip. Het filmpje daarvan moet je ook echt even zien!

https://www.youtube.com/watch?v=-BqACgLEUiY

In deze maand is er alweer heel veel gebeurd, ik ben eigenlijk wel gewend aan het leventje hier en alles gaat wel z’n gang. Nog 91 dagen, en dan zijn mijn ouders en broer ook gewoon hier, echt heel apart om te beseffen. Aan de ene kant gaat de tijd supersnel voorbij, maar aan de andere kant denk ik soms ook, het leven is hier nu best normaal, en gewoon, heb ik hier nu niet alles al een beetje gezien? En ben ik er weer aantoe om mijn ‘echte’ leven te beginnen? (Ik heb soms nog steeds het idee dat ik gewoon een lange tv show aan het kijken ben, met ik als de hoofdrol) Oh! En op dit moment zit ik in de auto, met een very mooi uitzicht, want we rijden door de bergen, onderweg naar… Las Vegas!

Waar moet ik eigenlijk beginnen, als je het samenvat kan ik denkik zeggen dat ik elke dag genoeg dingen te doen heb, ik ga vaak naar de film met vrienden, heb sleepovers, gaan uiteten, naar Dutch Bros (ik krijg het nog steeds gratis omdat ik Nederlands ben!), shoppen, (ik ben wel echt broke na dit jaar), hiken met Amalie (de exchange student uit Noorwegen), weer naar een dance, het thema was decades. Ik ging samen met Lance, sommige hadden allemaal vet mooie outfits aan, en daar kwamen wij, een of andere 80s people. En ook op school heb ik nog steeds veel plezier!

Na de kerstvakantie is mijn rooster ook veranderd, best jammer dat ik uit sommige klassen moest, omdat ze maar 1 semester lang zijn… (ik had nooit verwacht dat government m’n favoriete klas zou zijn!!) Mijn 1e uur is nu ceramics, hier kan ik mooi een beetje wakker worden, het is basically gewoon een beetje dingen met klei maken. Het 2e uur heb ik nog steeds algebra, maar ik ben van leraar gewisseld, nu zit ik ook bij Bri in de klas! 3e uur is ook niet veranderd; drama, hier hebben we net onze 1e echte play gehad, het was een comedy, en ik had 1 van de grotere rollen. Ik had in het begin nooit verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden! Het 4e uur heb ik multicultural languages, die klas vindt ik zelf echt leuk, het is een klas waar eigenlijk gewoon de verhalen van verschillende culturen worden verteld, en de lerares kan het zo vertellen dat zelfs de jongens soms een traantje wegpinken (ofzoiets). Dan lunch, en daarna economics, really easy, en hier vermaak ik me ook wel. En mijn laatste uur is nog steeds animal science. Ook was ik dit seizoen begonnen met track, maar hier ben ik helaas alweer mee gestopt, het is elke dag na school, en de groep was ook heel leuk. Alleen ik zat alweer met blessures, best vervelend… maar nu heb ik na school wel weer meer tijd om andere dingen te doen!

Vandaag en morgen ben ik in Las Vegas (morgen is het presidents day) daarna nog 3 weekjes school, en dan is het alweer springbreak! Hier gaan we (Mark, Michele, Romy, ik) naar San Francisco en Los Angeles, ook weer super veel zin in dus! Oh, en mijn vliegticket is ook geboekt, en op 9 juni sta ik weer met mn voetjes in Nederland!

Liefs, Aniek

(December video: https://www.youtube.com/watch?v=-BqACgLEUiY )

Reacties

Reacties

Mamsie

Weer een hele mooie samenvatting van je drukke pretleventje daar. Geniet er nog maar met volle teugen van, want voordat je het weet zitten we met z'n viertjes in het vliegtuig back to Holland (natuurlijk na 2 fantastische weken America met z'n viertjes...zin in !!!!)

Alie

Wat gaat de tijd snel. Dacht nog toen je wegging...oh wat lang. Maar wat is nou een jaar.. time flies when you re having fun. Meis geniet nog lekker van de avonturen daar . Liefs Herman en Alie . Xx

miranda

Weer een super mooi verhaal! Niet te veel gokken daar in Las Vegas!

toos

Wat een prachtig verhaal heb je er weer van gemaakt.
Ik geniet hier zo van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active