Aniek in Arizona!

Finally Fallbreak!

Hee allemaal!

Vandaag is het dan eindelijk zover! Fallbreak, en dat betekent morgenvroeg op vakantie naar de Grand Canyon en Zion Canyon!! Van te voren leek het voor mij nog zo onwerkelijk, ik, op de Grand Canyon? Ik naar Amerika? Ik naar New York? En na deze week heb ik dit gewoon allemaal al gedaan! Ik ben natuurlijk super op tijd om morgen naar de Grand Canyon te gaan (het is kwart voor 11 ’s avonds, komen net terug van walmart en mijn koffer is nog steeds niet helemaal ingepakt… wauw lekker bezig Aniek!) Ik zit hier nu op de bank met een gezichtsmaskertje op, op m’n huid nog even zacht te maken voordat we gaan kamperen… terwijl Mark Michele en Romy bezig zijn om hun dingen ook in te pakken.

Maar we zijn ongeveer bij 2 weken geleden, dinsdagavond was ik dus bij Bree thuis geweest en dit was supergezellig! Toen op woensdagavond hadden we een date van de kerk hier. We werden gevraagd of we aan een activiteit mee wilden doen. Gewoon doen. We werden dus opgehaald door een jongen van de andere kerk, deze zou jou dan meenemen op ‘date’ (in de kerk) en zo konden de jongens manieren leren over hoe ze moeten omgaan een date. Romy werd eerst opgehaald door een twaalfjarig jongetje (hij was 16), en toen ging de deurbel… dat was mijn date. Even een awkward kennismakingmomentje en hup de auto in. Ik had gelukkig een van de cuteste boys van iedereen en hij was ook super aardig! Nouja, ik had dus een hele gezellige avond. En ja… dit soort dingen doen de kerken hier? Waarom hebben ze dit niet in Nederland???

Donderdag vonden we (Brayden Lance en ik) dat we American Government toch niet zo goed kenden. (Leren is echt ons beste ding.. not) Na school gingen we dus naar Lance zijn huis en na even gestudeert te hebben was het tijd voor wat leukers. Ik ging voor mijn 1e keer op een hoverboard! Geen een keer gevallen. Ook hadden ze een hele verzameling met geweren, en… een elektronische butler. Nou toen voelde ik me net een klein kind. Alexa de butler kon vanalles, muziek aanzetten, boodschappenlijstjes maken, etc. Daarna nog even eten bij panda’s (eten) en toen ben ik weer thuisgebracht.

Vrijdagavond was het weer tijd voor de footballgame en hier ging ik samen met Bree en Bailey heen, eerst natuurlijk even eten bij buritto express (had nu al 4 dagen niet thuis gegeten oeps..), en toen naar de game. De game was bij Mesa Highschool, onze grote rivalen, maar helaas hadden we (alweer) verloren. Eigenlijk heb ik maar 5 minuten van de game gezien, en verder was ik weer met nieuwe mensen aan het praten. Onder andere een groep jongens uit de Dominicaanse Republiek die professioneel baseballplayers hier zijn. Oke die zin klopt volgens mij niet maar idk haha. Sommige dingen klinken gewoon beter in het engels? En ik zit hier nog maar iets meer dan 2 maand… wordt nog wat! Maar ik had dus weer een topavond!

Verder was het weekend en de week erna best wel heel rustig en er is verder niet zoveel bijzonders gebeurd. Op school is iedereen wel ready voor fallbreak dus heel veel hebben we niet gedaan. Vandaag moesten we vertellen tijdens engels waarom we een goede vriend zouden zijn. Ik zei onder andere omdat ik aardig clumsy ben, domme dingen doe, en je dus altijd wel wat te lachen hebt. Waarop 3 vrienden meteen true op zeiden… zucht haha. Toen ik thuis kwam, kwam ik erachter dat ik mijn aerobics schoenen, en m’n sportkleren was vergeten. Na even nadenken was ik er bijna zeker van dat ik ze tijdens american government had laten liggen. Dus weer naar school toe, aan wat security guards gesmeekt of ik alstjeblieft eventjes naar binnen mocht gaan want ik had dit toch echt nodig! Kwam ik bij de klas. Zaten alle footballplayers daar, te kijken. Oke Aniek, gewoon zonder schaamte naar binnen lopen en je knalroze maat 35 nikeschoentjes ophalen en weer naar buiten. Soms zou ik wel willen dat ik wat minder vergeetachtig was, maarja nu heb ik wel weer een leuk verhaal te vertellen!

Oh, met de student uit Noorwegen heb ik trouwens nog steeds contact! Ze is echt superaardig en kan het zeker goed met haar vinden.

Ik ga maar eens even verder inpakken en ik ben erg excited voor de vakantie! Toen Mark en Michele zagen wat ik allemaal meenam keken ze zovan Aniek…. Why so much:’) Haha. Oh Michele en ik hebben trouwens een weddenschap dat ze een week lang geen dingen mag zeggen tegen mij zoals: ‘I didn’t choose you, I hate you, You’re such a ….’ Terwijl ik helemaal nooit een klein beetje irritant ben (sarcasm) hihi love you Michele. De trip voelt het voor mij een beetje als op een vakantie gaan op een vakantie? Nouja ook weer niet, ik weet niet. Het is gewoon zo gek, ik heb het gevoel alsof ik het leven van iemand anders leef. Ik heb nog steeds niet het besef dat ik hier zit. Maar wel is het geweldig mooi!

Oh, de vlog van september staat ook online mocht je het nog niet weten!

https://www.youtube.com/watch?v=846lAiPB4RA

Liefs, Aniek

Reacties

Reacties

Michele

Aniek, everything is said in love and sarcasm :)

Oen mams

Lieve Aniek.
Wat wens ik jullie heel erg veel.plezier en een fantastisch mooie fall break toe (toch heel wat anders dan camping Krieghuusbelten en camping De Belten. Hahaha.) Geniet van al het moois wat je daar ziet en beleeft en kom met veel mooie verhalen terug!!
Dikke kusss

Alie

Mooi Aniek. ... Fijne vakantie. Lekker van genieten.???? maar dat gaat vast lukken. Groetjes van ons????????

Miranda

Weer een super verhaal, alleen lees ik wel erg veel over eten, haha! Heb je al nieuwe kleren moeten kopen? Veel plezier in de Grand Canyon. Ben benieuwd naar de foto's die je daar maakt, maar niet te dicht bij de rand foto's gaan maken! Groetjes ook van Milan en Lana ( die nog wel eens zegt als we een vliegtuig zien, is dat Aniek zijn vliegtuig!

Gerrie Veerman

Weer een geweldig verhaal , we hebben weer genoten. geniet van jou vakantie. kijken al weer uit naar het volgende verhaal . Veel plezier

Oen paps

Mooi geschreven. Alleen niet zoveel engelse woorden gebruiken...snap ik niet zoveel van...haha.
Geniet van de vakantie en doet kalm an met al die enge beren.
Knuf paps

Wilma

Aniek, wat een leuk verhaal heb je weer geschreven.
En nu al op vakantie, heel veel plezier in de Grand Canyon.

Toos

Ik heb weer met veel plezier je verhaal gelezen super !!
geniet van je vakantie en doe kalm aan
groetjes

Lana

Veel plezier Aniek

Suzanne

Hallo Aniek, Leuk je verhalen te lezen. Ik kwam hier bij toeval terecht omdat ik Mesa zag. Onze zoon is vorig jaar exchange student geweest en woonde ook in Mesa. Hij zat op Dobson High School. Op welke school zit jij ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active