Aniek in Arizona!

Een maand later..

Hee allemaal,

Ondertussen ben ik hier alweer 4 maand, en heb ik al een hele tijd geen blog geschreven en hier is een reden voor. Ik heb de afgelopen maanden het super erg naar mijn zin gehad! Ik had echt de tijd van mijn leven. Soms leek het allemaal te mooi om waar te zijn, en op dit moment voelt het helaas soms ook zo…

Op 31 oktober is mijn oma in Nederland overleden. We wisten al wel dat ze ziek was, en dat dit dus ook zou kunnen gebeuren, maar dat het nu echt werkelijkheid is, is nog steeds onvoorstelbaar. Op dat moment was mijn hele leuke leven ineens weg. Alles kwam eigenlijk tegelijk binnen, ik miste thuis ineens, mijn familie, vrienden, leven, de omgeving, het eten, gewoon alles… Dan kan je je toch echt ineens heel alleen voelen. Tuurlijk heb ik mijn leven hier ook, en geniet ik er zeker van. Maar toch voelde ik me soms echt heel alleen. Je hebt het idee dat niemand je begrijpt. Ik dacht afentoe bij mijzelf, dit worden nog 7 lange maanden, geen zin meer om hier dingen te doen. Ik blijf wel op mijn kamer, en zit deze maanden wel bij mezelf uit. Als ik weer echt thuis ben pak ik mijn leven wel weer op. Maar dit idee was binnen een week toch ook wel weer weg. Afentoe komt het nog even bovendrijven, of voel ik me niet zo happy. Maar toch ga ik er helemaal vol voor, en geniet ik ook zeker van mijn leven hier!

Ik had er voor kunnen kiezen om een week terug te gaan naar Nederland. Stiekem wilde ik dit wel heel graag, maar aan de andere kant wist ik dat het niet goed voor mij zal zijn. 2 keer een hele lange vliegreis, als je thuis komt is iedereen verdrietig, ineens zie je je familie en vrienden weer. Dat zal echt heel apart voor mij zijn geweest. Ook had oma gezegd dat ze het goed vond dat ik hier bleef, dit was voor mij dan ook eigenlijk de doorslag.

Naast dit heb ik wel echt heel veel plezier gehad. Echt heel veel. De afgelopen weet niet hoeveel weekenden heb ik altijd wel wat te doen, na school ben ik ook best vaak met vrienden ergens heen, en ook op school heb ik het gewoon zo erg naar mijn zin! Ik heb Tyler voor winterformal gevraagd (het is een girl asks boy dance), en Lance en Winn hebben me hierbij geholpen, bruiloft van een oud-exchange-student die ook bij Mark en Michele heeft gewoond gehad, winkelen met vrienden, trick-or-treaten voor Halloween, pumpkin carving, paar keer naar de bioscoop, een dag naar Sedona, sleepovers, helpen met het organiseren van een marathon, thanksgiving, black Friday shopping, en ga zo maar door. Over 13 dagen is het alweer winterbreak voor mij, wat gaat de tijd toch snel. Na dit zit het 1e semester erop, en ga ik dus ook uit een paar klassen, dat is wel echt even huilen. Want ik wil nog helemaal niet bij m’n leuke vriendjes uit de klas. Wel heb ik als afsluiter nog Winterformal, in een groep van 20 mensen, yeaah!

Winterbreak kijk ik ook echt heeeel erg naar uit!! We gaan kerst vieren in Michigan, we gaan naar Canada, ook nog eventjes langs Mexico om nog een extra land aan mijn lijstje toe te voegen hihi, en ook kan ik na deze reis 18 staten aan mijn lijstje toe voegen. Over een droomreis te spreken…. Ja, hier kijk ik echt heel heel erg naar uit!

Als je het nog niet gezien hebt, ook van Oktober staat er weer een filmpje online. Maar je kan hem alleen op de laptop/computer zien, technologie van tegenwoordig…

https://www.youtube.com/watch?v=Q8QmtNpmefE

Dit was het voor nu wel!

Liefs, Aniek

Reacties

Reacties

Oen mamsie

Lieve Aniek,
Wat ben ik trots op jou, dat je na zoveel verdriet je leventje daar toch weer oppakt en er het beste van probeert te maken !! En het lukt je. Topper ben je !!
Ik hoop dat je een schitterende reis naar Michigan beleefd. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je ;)
Heeele dikke knuff van mij!!

Oen paps

Moi lieve Aniek
Wat ben ik super trots op je dat je de draad weer opgepakt hebt nadat oma was overleden. Ik hoop dat je een mooie statenreis gaat maken met veel mooie foto's. Kan ik ook mooi mee genieten.
Dikke knuf van mij xxx

Gerrie

Wat fijn dat je het verdriet een plekje kunt geven en de draad weer oppakt .ik lees dat er nog veel moois zit aan te komen .wij genieten dan met jou mee. Heel veel goeds de komende tijd. Je bent zeker een topper.

jolanda nijhoff

wee super om te lezen

Bertine

Wat knap allemaal!
En wat maak jij er iets leuks van de mooie verhalen en de mooie filmpjes Supergaaf.
Heel veel plezier nog en geniet ervan!

Groet Bertine

Ruud dijk

Mooi verhaal om weer te lezen aniek!
Hou vol en geniet met volle teugen, deze tijd is om voor je 't in de gaten hebt!
Groeten ruud

Toos

Wat fijn dat je na het verdriet om je oma ook weer mag genieten van alle mooie dingen die je daar meemaakt en je vakantie die al heel gauw is .
Ik heb je verhaal weer met plezier gelezen.
Hou vol en geniet van alles.
veel groetjes

Wilma

Wat een mooi verhaal om te lezen, en ook dat je 1e semester er al bijna weer op zit. Dat gaat snel, en dat je in de winterbreak nog weer een mooie reis gaat maken.
Heel veel plezier, en geniet er maar lekker van.

bert,miranda, milan en lana

Aniek, fijn dat je de draad weer hebt opgepakt en weer geniet! Niet weer door rood gefietst? We zien je zaterdag via Skype, tot dan. En blijf genieten van al dat moois, dat je daar mee maakt! Groetjes ons

Alie

Mooi Aniek .Wat een mooie tijd ga je weer tegemoet. Geniet van alles om je heen en ik denkt dat oma stiekem wel mee geniet. Je bent een TOPPERTJE. Liefs Herman en Alie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active